Värmande strumpor/sulor

Jag använder engångståvärmare, funkar super och man blir varm om tårna. Behöver syre så man får vicka på tårna ibland, spec i stigbygeln.
 
Hugger sista knappen!

Dom första engångssulorna jag testade värmde ju hela foten, inte bara tårna. Jag tror det är en bra förutsättning. Testade även dom mindre engångs som skulle sitta under tårna. Totalt värdelösa. Kände absolut ingenting :( Idag testade jag dom batteridrivna i -8, dom var inte heller bra. Det var så att jag trodde jag kommit åt av/på-knappen under ridturen, men det hade jag ju inte.. Jag ska testa dom flera gånger och på olika sätt, men jag kommer också åka och köpa några engångs-värmesulor att ha tillsvidare. Kanske får jag fortsätta testa mig fram. Jag har sånadär "handvärmare" som man knäcker en liten platta i så är dom varma en stund. Sen kan man koka dom så "återställs" dom och kan användas igen. Jag har plats för dom i vinterkängorna så dom ska jag ge ett försök på söndag! :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 029
Hästmänniskan Nu startar jag en egen tråd gällande denna diskussionen, men min utgångspunkt är i alla fall följande: Att hålla häst kostar mycket...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
9 433
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 025
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 817
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp