Bukefalos 28 år!

Värme filt/madrass

Sv: Värme filt/madrass

Kan varmt rekommendera att dela säng med några vovvar modell större. Värmer gott, fungerar som väckarklocka om så önskas. Levererar morrontofflor också. Nattpussar och morronpussar ingår. :D

Typ såhär:

l-3464.jpg


:p

Så fint!! :D

Jag har bara ena hunden i sängen men hon vill gärna ligga under täcket...eller... hon KRÄVER att ligga under täcket så när jag somnar ligger jag på mage med hunden bredvid mig och hon har hakan på mitt lår:D Varmt och gott :D
 
Sv: Värme filt/madrass

Är ni så snåla med veden ;)

Långt ifrån. Men att sova i ett kallt rum under varma täcken och på en varm madrass är en lyx, väl värd att prova.

Dök på detta av en slump.
Seglade med en god vän en decemberhelg för några år sedan.
Han kopplade upp de två värmedynorna till båtens elsystem, körde ngn timme
dels för att ladda batterierna och dels för sängvärmens skull.
det var nog inte mer än 4,5 grader varmt i min koj men både täcke och madrass i bingen, var underbart varma..Naturligtvis så är el-dynorna bortkopplade när man sover...;)
 
Sv: Värme filt/madrass

Vet du hur många W den är på. är det fördel med 150X80 eller är en mindre på 32x40 bättre
jag har ingen just nu, så jag kan inte kolla effekten.
nackdelen när man använder dem flitigt är att de nöts ut så att ledarna i dem går igenom tyget. Och då kasserar jag dem...

Vilken storlek man ska välja beror på vilket behov man har. Jag har ju allmän ledvärk och vill ha värme från fötterna upp till kudden = jag har den stora. Den lilla varianten värmer ju mer punktvis. Jag hade en sån när jag hade ryggskott för 15 år sen och det lindrade skönt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 030
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 040
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 153
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 574
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp