• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Skaune
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 964

Skaune

Trådstartare
En liten fråga om Vaggeryds travbana nu när säsongen snart skall starta där.

Finns det några slingor, mindre banor eller liknande som man kan använda för värmning i samband start där?

Sv: Vaggeryd

Hej.
Det finns en rakbana och en liten slinga bakom stallarna att värma på om man inte vill värma på banan.:)

Inte så lång. Tror den är mellan 700 m och 900 m. Ligger precis bakom stallarna mot skogen.

Lånar lite ;)

Hur får man tag på någon på Vaggeryd? Hemsidan är ju tja.. måttligt informativ..

Hej.
Jo hemsidan har varit hopplös sedan i höstas. Men nu ska den igång snarast. Du kan ringa till sekreteriatet 0393-12585.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
301
Senast: Tilly_85
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 455
Senast: Freazer
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 606
Senast: Lady_S
·
Kropp & Själ De senaste årtiondena har vi sett tydligt hur den kristna högern i USA har påverkat politik och lagstiftning här hemma i norden. Jakten... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 600
Senast: Snowball
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025