vagn i stallet? hur har ni gjort?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare CrazyPiggelin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 442
Sv: vagn i stallet? hur har ni gjort?

Jag letar "fulvagn" jag. Vill inte ha den nuvarande vagnen skitig. Det är lite geggigt ute just nu och särskilt runt stallet. Och så har jag stallet hos mamma, måste åka bil dit och får då stoppa in barnvagn i bilen varenda gång jag ska rida. Mamma passar den lille medan jag rider. Bättre att ha en "fulvagn" där redan så jag slipper kånka på både vagn och unge nedför de sju trappstegen vid vårt hus.

Du kan få köpa den vi hade, sittdelen finns hos Fam G, liggdelen hos oss. :)

Vi har en vagn för finare tillfällen, tex handla åka bort med mer. Och en i stallet.
Bild på finvagnen

Fulvagnen som används på grusvägar och stall med mer.

Liknande trådar

Småbarn Vi har en Bugaboo Donkey Duo som sjunger på sista refrängen, och det är dags att skrota den. Jag har tittat på Thules cykelvagnar. När... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 883
Senast: Seaside
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 842
Senast: Blyger
·
Körning Hej, har en undran hur ni gör när ni tömkör eller kör häst o vagn när ett fordon närmar sig, antingen framifrån eller bakifrån. Stannar...
Svar
12
· Visningar
940
Senast: Velig
·
Övr. Barn Någon mer som har barn som vägrar gå till skolan? Hur hanterar ni det? Sonen skolkar konstant och gör allt för att inte komma till...
Svar
9
· Visningar
1 048
Senast: cherie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet