Vägrar ta emot skrivaren

R8n

Trådstartare
Har en Epson skrivare och nu har datorn varit inne på reparation och därför har skrivaren försvunnit från datorn.

Men nu vägrar datorn ta emot skrivaren, har tappat bort cd:n så jag hara bara datorns automatiska installation att lita på. Och den accepterar inte skrivaren.

Hur gör jag nu? :crazy:

Sv: Vägrar ta emot skrivaren

Tack!

Men jag kan inte hitta min skrivare i listan. Min heter Epson stylus DX 4450

Jodå, det kan du.

1. Välj produktserie, här väljer du multifunktionsenhet.
2. Välj din skrivare, den finns med i listan för jag har en sådan själv.
3. Välj operativssystem.

Fram kommer den här sidan när du bekräftar urvalet du har gjort.

http://esupport.epson-europe.com/ProductHome.aspx?lng=sv-SE&data=lkuCfcvA9cwxY9S6wZhcOhz6K+9hugF1

Tryck på drivrutiner och program, så kommer det här.

http://esupport.epson-europe.com/Pr...SE&data=lkuCfcvA9cwxY9S6wZhcOhz6K+9hugF1&tc=6

Eller så använder du sista länken, och väljer det du vill installera.

Var så god.

Ett tillägg är på sin plats, för att kunna använda denna länk krävs att man har operativsystem XP. Har du något annat system, får du välja det från beskrivning och sen klicka dig vidare.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 899
Senast: Derivata
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 325
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 383
Senast: Hazel
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 609

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka