Bukefalos 28 år!

Valfri färg på ridbyxor på lokal tävling?

Mazarinen

Trådstartare
Jag tävlar hela helgen och efter några dagars regn så var det stora vatten/lerpölar på banan vilket resulterade i att det var lerstänk över hela vita ridbyxorna. Om underlaget inte torkat till imorgon så känner jag mej inte så sugen på att förstöra ett par vita ridbyxor till och tänkte därför ta med mej ett par marinblåa ridbyxor för säkerhetsskull.

Lyckas inte öppna TR nu så det är därför jag frågar här, hur är det på lokal tävling får man rida med valfri (marinblåa i mitt fall) färg på ridbyxorna? :)
 
Sv: Valfri färg på ridbyxor på lokal tävling?

man får ha vilken färg på ridbyxorna man vill, precis som att man inte behöver kavaj eller ridstövlar på lokal tävling.
 
Sv: Valfri färg på ridbyxor på lokal tävling?

Har bestämt för mig att man får ha vilken färg man vill på ridbyxorna oavsett nivå när det gäller hoppning.

På lokal nivå är det definitivt inga problem att rida i marinblå byxor. Jag har tävlat i både svarta och gula :)
 

Liknande trådar

Hoppning Med tanke på att jag är återkommande funktionär (främst på regional nivå dock) borde jag kunna dessa frågor i huvudet (:o:angel:), men...
2
Svar
25
· Visningar
4 841
Senast: Unafraid
·
M
Dressyr Jag har ridit i 26år i 20år av dessa har jag haft egen häst, men jag har också jobbat med in och tillridning och omskolning av varmblod...
Svar
9
· Visningar
2 230
Senast: mirjada
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp