Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fasar över direkt på inköpt valp. Egenuppfödda valpar får färsk mat från startVid vilken ålder är det lämpligt att börja fasa in en valp på färskfoder när den är uppfödd på torrfoder? Och när kan man börja ge ben?
Vilken????
Omedelbart.Vid vilken ålder är det lämpligt att börja fasa in en valp på färskfoder när den är uppfödd på torrfoder? Och när kan man börja ge ben?
Tuff dam! Då blir det som jag sa, du får den "värsta". Mitt lilla kampmonster räcker nog till mig.Den lilla utbrytardrottningen!
Tuff dam! Då blir det som jag sa, du får den "värsta". Mitt lilla kampmonster räcker nog till mig.
Det blir "krage till höger", Cassiopeia.Vilken får flytta hem till dig?
Det blir "krage till höger", Cassiopeia.
MEN, jag har så svårt med namn. Först tänkte jag Yeni (ny på turkiska, Eski betyder gammal), men det liknar för mycket ett kommando jag har. Nora tycker jag om, men insåg plötsligt vad det rimmar på. Eira är vackert, och går bra med Eski, men det verkar vara svårt för mig att minnas. Det slutar väl med Cassi eller Pia...
Men gud, jag dör ...
Vår nya familjemedlem.
Jösses, nu kan jag inte ens vara säker på könet - uppfödaren sa mystiskt i ett mejl att en trevlig överraskning väntar oss på fredagValpen ska hämtas på fredag och vi har fortfarande absolut ingen aning om vilken det blir, en tik dock Vi får väl veta när vi ska åka hem från uppfödaren!
Min Ebrah fick torrfoder hos uppfödaren, vilket ju inte hinner bli så lång tid men ja Hon serverades färskfoder direkt här, det torrfoder jag fick med användes som belöningsgodis till äldre tiken. Det fungerade utmärkt.Vid vilken ålder är det lämpligt att börja fasa in en valp på färskfoder när den är uppfödd på torrfoder? Och när kan man börja ge ben?
Jösses, nu kan jag inte ens vara säker på könet - uppfödaren sa mystiskt i ett mejl att en trevlig överraskning väntar oss på fredag
Typ det sista man vill höra när man ska hämta sin valp...Jösses, nu kan jag inte ens vara säker på könet - uppfödaren sa mystiskt i ett mejl att en trevlig överraskning väntar oss på fredag