Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh en liten schnuzzebäbisAv olika anledningar blir det en dvärgschnauzertik i stället för en bearded collie för oss. Vi har träffat både pappa, mamma och halvsyskon till valpen och herrejösses vilka charmiga hundar. Helt golvade blev vi. Att ta hem en ny hund så snart efter Liptons död är långt ifrån okomplicerat. Sorg, glädje och skuld i en enda röra. Efter att ha träffat valpen förstod jag att det finns plats i hjärtat så det räcker och blir över för både Lipton och den lilla. Hon är inte "den nya". Hon kommer till oss tack vare vår enorma kärlek till Lipton. Vi hämtar henne i slutet av nästa vecka. Här är kassa mobilbilder på henne och på hennes pappa:
Åh vad härligt!Av olika anledningar blir det en dvärgschnauzertik i stället för en bearded collie för oss. Vi har träffat både pappa, mamma och halvsyskon till valpen och herrejösses vilka charmiga hundar. Helt golvade blev vi. Att ta hem en ny hund så snart efter Liptons död är långt ifrån okomplicerat. Sorg, glädje och skuld i en enda röra. Efter att ha träffat valpen förstod jag att det finns plats i hjärtat så det räcker och blir över för både Lipton och den lilla. Hon är inte "den nya". Hon kommer till oss tack vare vår enorma kärlek till Lipton. Vi hämtar henne i slutet av nästa vecka. Här är kassa mobilbilder på henne och på hennes pappa:
@Tonto är det en aussie till? Har inte hängt med riktigt.
Av olika anledningar blir det en dvärgschnauzertik i stället för en bearded collie för oss. Vi har träffat både pappa, mamma och halvsyskon till valpen och herrejösses vilka charmiga hundar. Helt golvade blev vi. Att ta hem en ny hund så snart efter Liptons död är långt ifrån okomplicerat. Sorg, glädje och skuld i en enda röra. Efter att ha träffat valpen förstod jag att det finns plats i hjärtat så det räcker och blir över för både Lipton och den lilla. Hon är inte "den nya". Hon kommer till oss tack vare vår enorma kärlek till Lipton. Vi hämtar henne i slutet av nästa vecka. Här är kassa mobilbilder på henne och på hennes pappa:
Den jäkeln har gått över till BC
En BC blir det! Hittade inga Aussies den här gången. Sen så känner jag mig sugen på att ha en annan typ av hund med.
Oj, det låter ju jättespännande!
Vilken svikare
Vad roligt!! Då måste vi höras av juÅh! Jag tror minsann att det är en av hennes två bröder som flyttat hem till oss! Världens mysigaste kull, grattis!
Aska, så fint! Tänkte föreslå Lava, men Aska ännu finare! Och så söt hon är!
Övar på attityden ser jag.Floki som kommer hem till oss om 2.5 vecka.