Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uppdatering från mig :D

Rottisvalpen Cliff flyttade in hos oss i helgen. En superhärlig valp med mycket spring i benen! Väldigt trygg, social och kontaktsökande. Han är 12 veckor gammal och tyckte att det var helt okej att bo hos oss. Även om Doris är en surtant är hon rätt rolig ändå..
 
Uppdatering från mig :D

Rottisvalpen Cliff flyttade in hos oss i helgen. En superhärlig valp med mycket spring i benen! Väldigt trygg, social och kontaktsökande. Han är 12 veckor gammal och tyckte att det var helt okej att bo hos oss. Även om Doris är en surtant är hon rätt rolig ändå..
Cliff :love: alltså han lär ju få en namne här i framtiden, det är liksom mitt favoritnamn! :D
 
Hemma!
😍😍😍😍😍😍
DSC_1516.JPG
 
Ja kaktikens valpar kom ju till världen och nu väntar jag bara på att få veta om det blir någon till mig. Känns som att tiden går i slow motion och jag kan inte tänka på något annat än valparna, trots att jag har annat jag borde fokusera på som typ plugg... :angel:
 
Ja kaktikens valpar kom ju till världen och nu väntar jag bara på att få veta om det blir någon till mig. Känns som att tiden går i slow motion och jag kan inte tänka på något annat än valparna, trots att jag har annat jag borde fokusera på som typ plugg... :angel:

Varför skriver de aldrig ut antal samt kön? Det är ju det alla undrar!
 
För att man vill se att de är livsdugliga osv innan man ger folk en massa hopp?

Så kan det vara, men det är oftast information som når ut ändå i slutändan. Bara för att man vet antal och kön är det ej garanterat att någon får en valp? Hoppas gör man trots allt.
 
Så kan det vara, men det är oftast information som når ut ändå i slutändan. Bara för att man vet antal och kön är det ej garanterat att någon får en valp? Hoppas gör man trots allt.
Förstår inte riktigt hur du menar med når ut i slutändan? Om inte uppfödaren skriver ut det så hur ska någon kunna veta? Man kanske behöver sova ikapp lite innan man uppdaterar en massa :)
 
Går fint det här. Han har inte riktigt ätit all mat men är troligtvis värmen. I övrigt har han gnällt vid dörren eller i sovrummet när han behövt gå ut. Att springa till matte ör jätte roligt, så det gör han mest hela tiden. Han är så fin lilla Mozart.
 
Förstår inte riktigt hur du menar med når ut i slutändan? Om inte uppfödaren skriver ut det så hur ska någon kunna veta? Man kanske behöver sova ikapp lite innan man uppdaterar en massa :)

Det förstår jag, var bara en tanke eftersom det är många som sitter inne med informationen länge är min upplevelse. Inte alla, men en del. Jag fick reda på antalet ganska direkt, men de gick inte ut med informationen om att valpning skett förrän ett dygn efter officiellt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 734
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 612
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
302
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 847
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp