Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Tack! :D



Hahaaa! Du fÄr allt posta lite mer bilder, vill se honom:love:

Han Ă€r svĂ„r att fotografera 😅. Sen Ă€r min mobil en tuggleksak enligt honom sĂ„ inte ofta den hĂ€nger med.
 

Bifogade filer

  • DSC_1532.JPG
    DSC_1532.JPG
    143,6 KB · Visningar: 68
IgÄr fick jag Àntligen exportstamtavlan pÄ Xana och skickade in till SKK samma dag. Idag pÄ kvÀllen fann jag henne pÄ Hunddata. TÀnka sig sÄ snabbt det kan gÄ ibland. :)

Den 28 maj hade vi förresten sista tillfÀllet pÄ valpkursen. Xana har utvecklats vÀldigt fint under sina tillfÀllen dÀr. Nu har vi en del att fortsÀtta jobba pÄ under sommaren. :)

34845516_1567864506645058_5540927404375015424_o.jpg
 
Imorgon börjar valpkursen! Blir vĂ€ldigt lugnt frĂ„n vĂ„r sida eftersom han Ă€r bebis. Men ville hinna trĂ€na lite grunder innan sommaren börjar. Ska bli sĂ„ roligt! Han Ă€r just nu en fena pĂ„ inkallning för att hanar har inte förstĂ„tt att det finns roligare saker Ă€n matte 😅.
 
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

  • LĂ„st
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag lĂ€st pĂ„ om nĂ„gra raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 493
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras LÀste precis i trÄden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte lÀsa sÄ noga innan jag fick panik, sÄ vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 432
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det nÄgon anledning till att man tar sÄ mÄnga kullar pÄ en gÄng? Vill man inte utvÀrdera först?
2
Svar
23
· Visningar
232
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trÄdar med samma frÄgestÀllning, men alla Àr ett antal Är gamla. Man har ju hört att priserna gÄtt upp nÄgot...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 606
Senast: hundtant
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till krĂ€sen liten valp
  • AkvarietrĂ„den IV
  • Kattsnack 10

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp