Status
Stängd för vidare inlägg.
Ändrade nu då jag faktiskt såg det på insta igår men sen kollade hemsidan lite senare efter mitt inlägg idag. Där fick jag då även svar på @Fisherling tankar kring aveln 😄
Ja där finns alla mina tankar, blir så mycket om jag ska skriva ut allt här :p Är inte heller sugen på en diskussion, det har jag haft så många fram och tillbaka med olika kunniga och är nöjd med beslutet jag kommit fram till.

Kul att du gillar Jinx! Jag är faktiskt mer och mer sugen på det som namn. Blir det första enstaviga namnet i familjen :D
 
Ja där finns alla mina tankar, blir så mycket om jag ska skriva ut allt här :p Är inte heller sugen på en diskussion, det har jag haft så många fram och tillbaka med olika kunniga och är nöjd med beslutet jag kommit fram till.

Kul att du gillar Jinx! Jag är faktiskt mer och mer sugen på det som namn. Blir det första enstaviga namnet i familjen :D
Jag tycker du resonerar klokt. Ingen avelshund är perfekt för den delen heller 😊

Jinx tycker jag känns klockrent till en räv! Och hon kommer säkert ändå få massa tvåstaviga smeknamn :p
 
Zoë är hemma 😍 Lite åksjuk första biten men efter en kissepaus och lite gos sov hon gott de resterande fyra timmarna hem. Väl hemma åt hon sin middag med stor aptit, virade de äldre hundarna runt lillfingret och somnade på R i soffan.

Nu leker hon och Tass runt mina fötter. Hon är bedårande, kavat, kontaktsökande och framåt!
20210421_180651.jpg
 
Men jösses - nosen :love:
Hur låter man bli att pussa på den hela dagarna?? 🥰

Haha, den där nosen är ändå alldeles för mycket i ansiktet på en ändå 😋. Hur söt den än är så föredrar jag att inte ha nosar i ansiktet. Börjar fundera på om den kommer bli helt svart i slutändan men för det mesta så brukar de ju bli det även om det kan ta lite tid..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 616
Senast: Myrten
·
  • Artikel
Dagbok Fan vad svårt det ska vara att vara vuxen. Blir det någonsin "smooth sailing"? Jag blir så himla less. Igår gjorde sambon slut med mig...
2
Svar
21
· Visningar
2 579
Senast: Roheryn
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 822
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp