Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
När valp satt i sig ruvskitar, länsat kattlådan och lekt med toaborsten inom loppet av en timme så är man en ÄCKLIG VALPJÄVEL.

:arghh:

Nu sover hon. Resten av hushållet passar på att pusta ut, vila, slicka såren och hinka kaffe.
 
När valp satt i sig ruvskitar, länsat kattlådan och lekt med toaborsten inom loppet av en timme så är man en ÄCKLIG VALPJÄVEL.

:arghh:

Nu sover hon. Resten av hushållet passar på att pusta ut, vila, slicka såren och hinka kaffe.

En till med en bajsfaiblesse, ser jag! :rofl: 🙈:crazy: Visst är det mysigt. Och det är otäckt hur fort en glömmer vad valpjäveln nyss satt i sig när de är söta och vill komma och gosa med snoken i ens ansikte. :cautious::meh:
 
Som tur är så är det tvånggos som gäller här om man vill pussa på valp! :laugh: Och så får man i princip fånga henne med en håv när hon swishar förbi!

Den här är rätt gosig mellan varven (ja, en får ju "stoppa nåt i truten på'an först" som min dotter brukar säga, det är standardfrasen här i huset). Konstigt det där att ju gladare valp blir desto hårdare måste han tydligen bita. Han går runt med viftande svans och öppen mun som en sån där mal eller nåt som simmar omkring och hoppas att saker ska fastna i käften. Och det gör dom också. :cautious::meh:
 
64D9CB90-DDA4-4DAE-9CC2-FAB33748B7EB.jpeg

Känns som jag har en blivande Gollum här: ”My precious!”.
Liksom lite överkurs att äta ben PÅ älskad gummikyckling..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 246
Senast: Mabuse
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 591
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 812
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 976
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp