Eskil- och HallonbarnEtt Texasbarn?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eskil- och HallonbarnEtt Texasbarn?
Sista gÄngen pÄ valpkurser idag, vÀldigt givande!
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har erfarenhet av drag? Skulle vilja springa med hunden framöver och undrar vilken sele som Ă€r bĂ€st till det?
En vanlig dragsele.![]()
Ja det hade jag tÀnktVar mer tips pÄ nÄgon specifik sort jag var ute efter,
Beror pÄ hundens exteriör skulle jag sÀga. Men nÄn form av nome?Ja det hade jag tÀnktVar mer tips pÄ nÄgon specifik sort jag var ute efter,
Beror pÄ hundens exteriör skulle jag sÀga. Men nÄn form av nome?
Nome Àr en typ av sele, men jag tror nÀstan att de bara kallas dragsele nu mer. HÀr kommer en bild pÄ en av mina framifrÄn.Nome, Àr det mÀrke eller?![]()
Nome Àr en typ av sele, men jag tror nÀstan att de bara kallas dragsele nu mer. HÀr kommer en bild pÄ en av mina framifrÄn.
Lily har ocksÄ börjat löpaWallan har börjat löpa. Var tog den lilla ligistvalpen vÀgen som vi nyss hÀmtade hem?
Visa bifogad fil 98499
SĂ„ kul!Nu har vi tagit vĂ„r första âlöpturâ tillsammans, jag och fröken valp! Köpte midjebĂ€lte och expanderkoppel och drog ivĂ€g pĂ„ typ 2,8 km promenad och lite jogg. Det var sjukt roligt och jag tror verkligen att det kommer bli Ă€nnu roligare nĂ€r hon förstĂ„r vad hon ska göra. Först tyckte hon bara att det var lajbans att jag sprang förstĂ„s, ville kampa med kopplet osv, men nĂ€r hon slutat med det och vi emellanĂ„t fick upp lite fart sĂ„ sprang hon pĂ„ riktigt bra!
Vill bara tillÀgga att det inte blir nÄgot vidare tempo eller distans eftersom hon Àr valp och jag födde barn för tvÄ mÄnader sedanSÄ vi börjar lugnt och försiktigt för bÄdas skull
![]()
SÄ kul!Jag funderar pÄ att göra liknande med Lily. Tror hon skulle Àlska det. GÀller bara att hon ska förstÄ att hon ska springa framÄt och inte typ... som en tornado.