Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis, snyggt jobbat och roligt att du har en så fin hund att förvaltaLiten börjar bli stor! Om några dagar fyller hon år, men fick dispens att genomföra anlagstest till patrullhund redan nu. Det gick strålande, med (mycket) beröm godkänd! "Popcorn-kelpie" stod det i hennes papper
Nu väntar röntgen nästa vecka och sedan MH om 3 v. Men hon har inte löpt än, så hoppas verkligen att det inte kommer nu...
Tack! Ja hon är störtskönGrattis, snyggt jobbat och roligt att du har en så fin hund att förvalta
Är han ok med tratt? Tänker tratt utan sko är bra inomhus så det luftas men han slutar förvärra ev irritation genom att gnaga?Ruff verkar ha något problem med tassen
Han biter och slickar under den hela tiden, gjort ett par dagar och igår började han halta/hoppa på tre ben ibland. Jag har ringt veterinär men inte fått tid förrän om en vecka. Min svärmor tror han kan ta trampat snett eller liknande så han är öm. Han är torr om trampdynorna men jag kan inte se några sprickor eller nåt osm sitter där, han verkar inte vara röd i huden heller, klorna tror jag är fint för han reagerar inte om man pillar på dem.
Vi var till arken idag och köpte tossor så nu får han ha en sko på sig på den tassen så han ska låta bli den. Han börjar vänja sig vid den nu men är rätt deppig. I övrigt är han pigg och glad så jag tror inte det är något allvarligt även om jag såklart är lite orolig.
Jag tror det kan vara någon form av allergi, tycker han blivit mer rinnig i ögonen och nosen också på sistone och så tror jag den tassen blivit extra irriterad av att han slickar där hela tiden så vi behandlar symptomet för nu och ser om det bättrar sig under veckan![]()
Soool och träning! Livet är spännande för en dryg ettårig labrador, det är så mycket som ska läras
Visa bifogad fil 183331
Jag hade iofs gärna sett en dryg labb, de borde ju liksom finnas. Som taxarna som verkligen kunde dryga sig när de fattade att vi var hjälplösa utan demHon är alltså inte dryg till sättet, men drygt ett år gammalhon är motsatsen till dryg
![]()
Jag hade iofs gärna sett en dryg labb, de borde ju liksom finnas. Som taxarna som verkligen kunde dryga sig när de fattade att vi var hjälplösa utan dem
Hahah vilken blick!