Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tänker att det är allt han äter i trädgården. Jag hade bara rastat honom i koppel tills han helt bra. Vår granne har sina ankor lösa och våra hundar älskar bajset men unghunden blir jättedålig, varje gång. Nu är det jätte kort koppel när vi passerar.Kan något sitta fast i tarmen att han enbart visar små symtom av de? Ska till vet på tors för påfyllning av hans lepto vaccin.
Vår valp började kräkas en gång per natt i några nätter, när jag googlade såg jag att det kunde vara att han fick för lite mat. Så ökade ransonen och han slutade kräkas.Han kräker till och från nu. För 2 dagar sen kräkte han på kvällen bara gult slem (magsyra) och idag kräkte han och de fanns lite matrester i kräket. Han är som vanligt pigg och busar och avföringen är bra. Vad kan enstaka kräkningar bero på? Han äter fortfarande allt skit han kommer åt som han hittar i trädgården, fågelbajs osv. Men blivit lite nojig när han fortfarande kräker till å från. Dock är de bara en gång per dag och ibland kan de gå 2-3 dagar emellan..
Ja, min hade träbitar i magen som gjorde att han kräktes lite då och då.Kan något sitta fast i tarmen att han enbart visar små symtom av de? Ska till vet på tors för påfyllning av hans lepto vaccin.