Valp på G

linafina

Trådstartare
Tiken var full med valpar och jag är överlycklig! Hoppas nu att där är en liten pojke åt mig. Jag är så spänd att jag spricker snart :D.

Har jag tur blir det en valp till sommaren här hemma hos oss. Detta har jag väntat på länge!

Ni vill jag bara att dom små liven ska titta ut :banana: :bump:

Någon mer som ska ha valp i år?

Sv: Valp på G

Håller tummarna för dig =)

Fick hem valpis under sensommaren förra året, så fortfarande en valp =)

/Tobbe

Vad roligt för dej, då håller jag tummarna för att det det blir en pojke åt dej :D
Här är min "lilltös" som kommer hem om 3veckor..
Vad jag längtar :bump:

to20a20t202.jpg

Tack jag håller tummarna väldigt hårt just nu!

Det blir schäfer nummer två ifall någon undrar :).

Jag och maken pratar ju om att skaffa en till. Det är valpar planerade till juli hos en uppfödare, vilket betyder leverans i september. Valpis är då drygt ett år så det hade ju varit jättebra. Skabaraövertalaminmanförst... :angel: Han tycker vi ska vänta till vår-sommar -08. ;)

En till västgötaspets då eller? Jag hade ju bestämt att om det inte blir nån valp ur denna kull blir det en västgötaspets :).

Vår nuvarande hund blir 3 år i juni.

Jag hämtar hem min "lilla" valp på måndag! Ska bli otroligt roligt!

Det är en Grand Danois pojke på 8 veckor som ska få bli norrlänning. Har alltid velat ha en GD, enda sedan jag läste om dem första gången så blev jag förälskad så nu skall drömmen förverkligas!

Stod i valet o kvalet om jag skulle skaffa mig en till häst, eller en hund.. Och valet föll på en voffsing :)

Det låter ju toppen. Måste kännas väldigt spännande just nu :). Du får återkomma med bilder sen så vi får se valpisen.

Men jösses vilken söt liten valp :love:. Där var han inte gammal :). Nu blir jag man ännu mer valpsjuk än vad man redan är.

Kan tänka mig att han är bra mycket större nu. Lycka till nu med honom!

Vad roligt! Vad är det för ras du ska ha?

Jag får ev. hem en valp till sommaren, har inte riktigt bestämt mig än. Men blir det någon hane i kullen har jag första tjing.

Ja det är superskoj! Jag har letat i snart två och nu känner vi att det är rätt i tiden för en till och då har jag turen att hitta en kombination som jag tror blir kanon.

Det blir en till schäfer, jag är en schäfertok ;).

Vad skoj för dig! Ras?

Jag ska också ha en hane och jag har första tjing på hane så blir där en hane blir jag glad.

Aha. Jag funderade på om du skulle byta ras, men så var alltså inte fallet. ;)

För min del blir det isåfall en till dvärgpinscher, så jag antar att jag kan klassas som dvärgpinschertok då? ;) :p

Jag älskar schäfern och har alltid gjort. Jag har haft schäfrar runt omkring mig hela mitt liv i stort sett och jag hittar ingen ras som passar mig bättre.

Har du hund sedan tidigare?

"min" (dag-hund) blev parad idag.. (Schäfer). Asså jag var & gick & från ingenstans kommer en brun grej & hoppar på henne bakifrån & jag kunde inte göra någontingförsökte dra bort honom men det gick inte ägarn kom tog honom hårt i nacken & drog rätt upp sen sprang hon därifrån.. Schäfertiken löper inte men kan det bli valpar endå? Ägarn till henne blev som tur är inte arga men hon är bara runt 6-8månader ....

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 454
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: TantAgda
·
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den... 2
Svar
20
· Visningar
716
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna