Valp på G

Sv: Valp på G

vad ledsamt :(
Hoppas att du hittar dig nån annan kombination nånstans så att du får dig en fin och bra hund :) Håller tummarna :banana:

Det var ju två kullar som jag valde mellan och det skulle vara en hane. Ur den ena kullen blev det sju tikar och när jag kollat närmre på den andra kullen var den inte intressant längre.

Därför ligger jag lågt nu, det känns väldigt tråkigt.

Jaha, det var ju väldigt tråkigt. Jättebra att du inte förhastar dig. Det kommer fler valpar och du får nog din hane ska du se :smirk:

Jaha, det var ju väldigt tråkigt. Jättebra att du inte förhastar dig. Det kommer fler valpar och du får nog din hane ska du se :smirk:

Det var kanske inte meningen nu endå på något vis :crazy:

Men jag är säker på att det kommer dyka upp något längre fram, man vet ju aldrig. Men när man lagt ner tid och energi i nästan två år på att hitta något bra blir man lite trött.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 454
Senast: Kajsalisa
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: TantAgda
·
Hundträning Mina hundar har aldrig varit intresserade av leksak som belöning när man tränar och tävlar, dom tittar bara på mig och väntar på den... 2
Svar
20
· Visningar
716
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Shop to you drop, del 4
  • Oseriös avel 2023