Bukefalos 28 år!

Valp på G

Sv: Valp på G

vad ledsamt :(
Hoppas att du hittar dig nån annan kombination nånstans så att du får dig en fin och bra hund :) Håller tummarna :banana:
 
Sv: Valp på G

vad ledsamt :(
Hoppas att du hittar dig nån annan kombination nånstans så att du får dig en fin och bra hund :) Håller tummarna :banana:

Hon ska inte gnälla nåt :p jag har gett henne en kull kombination som garanterat hade gett henne en hund som är superb ;)
 
Sv: Valp på G

Det var ju två kullar som jag valde mellan och det skulle vara en hane. Ur den ena kullen blev det sju tikar och när jag kollat närmre på den andra kullen var den inte intressant längre.

Därför ligger jag lågt nu, det känns väldigt tråkigt.


Jaha, det var ju väldigt tråkigt. Jättebra att du inte förhastar dig. Det kommer fler valpar och du får nog din hane ska du se :smirk:
 
Sv: Valp på G

Jaha, det var ju väldigt tråkigt. Jättebra att du inte förhastar dig. Det kommer fler valpar och du får nog din hane ska du se :smirk:

Det var kanske inte meningen nu endå på något vis :crazy:

Men jag är säker på att det kommer dyka upp något längre fram, man vet ju aldrig. Men när man lagt ner tid och energi i nästan två år på att hitta något bra blir man lite trött.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Har en två år tik och en 6 månader hane båda staffe. Har senaste tiden känt att jag inte orkar med två hundar och som att min...
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 856
Senast: Nota
·
Hundträning Har länge läst på buke men aldrig postat något. Men känner lite att situationen är ohållbar här hemma nu, so here it goes. Jag har två...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: Caps
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp