Status
Stängd för vidare inlägg.
Börjar kännas som att Bog börjar bli lite mer vuxen! Behöver inte längre ha hela hemmet inhägnat och han klättrar inte upp på borden när man ser i alla fall. :laugh: Han kan ligga och sova med mig i sängen på kvällarna (men sov-hage får han fortfarande ha) och biter inte Floki hela tiden.

Han går dessutom att ha lite lös igen då inkallningen blivit bättre. Snart åker vi upp till stugan över nyår och då kommer det förhoppningsvis bli mycket bus och spring! Än så länge har han inte reagerat på fyrverkerier, men Floki är tyvärr rädd och det lär bara bli mer och mer smällande då vi bor i stan. Ska bli skönt att fly ut på landet ett tag.

Ser fram emot våren och att köra igång med vallningen. :D
 
Vi är påväg hem :love:
 

Bifogade filer

  • received_286391490634201.jpeg
    received_286391490634201.jpeg
    177,2 KB · Visningar: 73
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 319
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 167
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 245
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 170
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp