millan30_228
Trådstartare
Sv: Valpkull
Oj oj oj vilken mage. Därinne bör det vara massor av valpar
Oj oj oj vilken mage. Därinne bör det vara massor av valpar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Hoppas vi får vara med härVilda (lagotto) parades första gången i söndags, igår testade vi igen men då fick dom inte till det så vi skulle avvakta tills imorgon och göra ett sista försök. Så nu hoppas vi att det blir något!
En fråga - dom här två nätterna som har varit sen parningen så har hon varit väldigt bökig och orolig, hon sover tungt natten igenom annars men nu har hon inte hittat ro många minuter i taget. Är det vanligt? Kan hon ha lite känningar eller vad beror det på?
Varför lär jag mig aldrig? Jag ska INTE gå in på sidor med valpar bestämmer jag mig för varje gång jag sitter här med fånig min och gullar med valpbilder
Men nu sitter jag här igen och bara gottar mig i alla sötnosarSå mer valpbilder, mer mer mer
På fredag ska vi ta nya bilderDå lovar jag att jag sätter in!!
Klart att du är välkommen att vara med
Vet inte om det kan vara ett tecken att hon är bökig och orolig men ett tecken att hon blev dräktig är att dom inte fick till det andra gången.
Brukar visst kunna vara så att hanen känner att det liksom är försent!!
Så var det ivarjefall på Maya. Hon blev dräktig första gången och sedan fick dom inte till det igen!
Håller tummarna![]()
Nu kommer massa bilder på min lilla york!
som sagt massa bilder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du måste kopiera bildens adress för att det ska funka med bilder i inlägget, inte sidans adress.
Söta små troll dock![]()