"Vänlista" på Facebook

bettysmatte

Trådstartare
Har funderat på varför jag ALDRIG ser vissa vänners profilbild i "vänlistan" sedan den ändrade format? Beror det på vilka som är inloggade mest, vilka som tittar på min sida mest, vilka som är mest aktiva på Facebook, eller är det bara slumpen (fast det verkar märkligt, med tanke på att jag aldrig ser vissa vänner i listan)???

Sv: "Vänlista" på Facebook

Sen den nya profilen kom så måste du manuellt ändra annars visar den bara vänner du interagerat med den senaste tiden.
Gå längst ner på nyhetssidan och klicka på redigeringsinställningar. Välj visa insägg av alla dina vänner så kommer de upp igen. :)

Puttar upp istället för att skapa en ny tråd. Det är likadant för mig, någon som vet?

Är det vänlistan som är till höger eller den som finns på ens profil? Jag skulle gärna vilja ändra tillbaka till gamla "chatten" men vet inte hur man gör, bara att det är något man kan göra?.. :confused:

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: miumiu
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
832
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 552
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 343
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V