Var bor ni?

Jag bor i nordvästra skåne. Jag kan tänka mig att bo kvar här, nära till allt, men jag kommer antagligen få flytta upp mot norrland för jag kommer inte ha råd att bo kvar här.
 
Jag bor i nordvästra skåne. Jag kan tänka mig att bo kvar här, nära till allt, men jag kommer antagligen få flytta upp mot norrland för jag kommer inte ha råd att bo kvar här.
Vad är det som är dyrare i skåne? huspriser? låter ju rätt förskräckligt att tvingas flytta om man trivs...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Monimaker
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 659
Senast: hundtant
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 411
Senast: lundsbo
·
Hundträning Hej alla! Det här är mitt första inlägg här och jag hoppas på att få lite tips och råd kring min tös som är sex månader, jag har läst...
2
Svar
20
· Visningar
2 934
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Inredningstråden, del 2

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp