M
Midi
resultat för galopphästar som är födda på 80-talet? Alltså de sprang då..finns det ngn databas??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jonna skrev:resultat för galopphästar som är födda på 80-talet? Alltså de sprang då..finns det ngn databas??
Jonna skrev:Tack, det gjorde jag. Och det fanns uppgifter som jag inte visste. att han tex blev importerad från Norge först 1990, jag trodde han blev det på 80-talet.
Sedan står det formtal max 61. Vad är det? Sökte på formtal här på forumet men jag fattade inteEnl uppgift var han steeplechase-häst men det hittar jag ingen info om, han blev ju ridhäst sen (What a record, e: World Record-Arctic Judge)
Den andra hästen Funnys Second (e: Steves Friend-Jimmy Reppin) var formtal 55.
Jonna skrev:Tack igenKrasst sagt kan man säga att dessa två hästar var ganska dåliga
![]()
supercassie skrev:Varsågod, kul om man kan hjälpa till
Jo det tänkte jag också. fast det kändes lite otrevligt att säga det :P
Jämför man t.ex med en som står i stallet jag jobbar nu, som ändå inte direkt är BÄST i Sverige i sin årsklass;
http://www.galoppsport.se/shestinfo?kommando=hestResultat&hestId=530370
Så är det ju rätt står skillnad![]()
![]()
Jonna skrev:Öv 900607-7 1600 fl gd 1 - 0.5
Jag har förstått att det är datum, distans, goda förhållanden, men vad betyder 1-0.5? Är det att han vann med en halv längd?
Om det sen står 4-3, betyder det då att han blev fyra, och hade tre längder upp till den som vann?
Jonna skrev:Tack igenKrasst sagt kan man säga att dessa två hästar var ganska dåliga
![]()
Mikael ”Stiftet” Wiking