Var med i årets roligaste tävling - Bukegala KATT 2004

Hej allihopa!

Jag ligger efter med att skriva in ett par katter då min internetuppkoppling hemma ligger nere :mad: De skulle skicka ut en tekniker idag så det hela är nog snart löst. För tillfället sitter jag på jobbet, men har tyvärr ingen möjlighet att ordna med hemsidan här. Men som sagt, jag är snart igång igen! :)

/snurpe

Inte min Geezer... :cry: Kom de alla 3 till dig??? De andra 2 är inlagda.

M.

Jag har mailat dig angående detta (mailade när jag la in dem igår). Jag fick bara två mail, dvs på de två andra kissarna. Någon Geezer har jag inte fått. Så maila gärna igen på honom så jag kan lägga in även honom! :)

/snurpe

:o Jag såg det sen hade skickat till fel adress

nu är hon skickad i alla fall!

m

Jag vill bara påminna alla om att den 31 juli är sista dag att nominera sina underbara kissar! Många katter har redan nominerats och självklart är ännu flera välkomna! :banana:

/snurpe

Hej!
Har skickat bilder på våran buse men hade lite problem så jag hoppas de kommit fram!
/Bonzo

Skitkul tävling :bump:
Men jag tycker inte att raskatter ska ligga bland huskatterna :(

Jag kommer att lägga in alla kissar som har kommit in innan i morgon bitti för då drar jag igång med röstningen! :)

/snurpe

Hjälp hoppas jag hann!!! :crazy:

Mailade iväg nomineringar typ 10 minuter innan klockan slog midatt! :cool:

*hoppas kissarna får komma med*

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 518
Senast: Wonna
·
Övr. Katt Jag behöver bollplank och råd, jag mår som ett ruttet äpple. I somras träffade jag en ny kille, båda blev blixtkära. Vi har inte varit... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 169
Senast: Shenzi
·
Övr. Katt Lååångt men väldigt tacksam för de som orkar läsa. Har ett dilemma, som jag gärna tar emot utomståendes input angående. Fast ber er... 2
Svar
30
· Visningar
5 285
Senast: Alexandra_W
·
Hästvård Varning.. Bilder längst ner som kanske kan vara äckliga/obehagliga för någon? Skitlångt.. Jag behöver mest skriva av mig men har även... 2
Svar
28
· Visningar
14 560
Senast: Summerwind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31