Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var med i årets roligaste tävling - Bukegala KATT 2004
Jag ligger efter med att skriva in ett par katter då min internetuppkoppling hemma ligger nere De skulle skicka ut en tekniker idag så det hela är nog snart löst. För tillfället sitter jag på jobbet, men har tyvärr ingen möjlighet att ordna med hemsidan här. Men som sagt, jag är snart igång igen!
Jag har mailat dig angående detta (mailade när jag la in dem igår). Jag fick bara två mail, dvs på de två andra kissarna. Någon Geezer har jag inte fått. Så maila gärna igen på honom så jag kan lägga in även honom!
Jag vill bara påminna alla om att den 31 juli är sista dag att nominera sina underbara kissar! Många katter har redan nominerats och självklart är ännu flera välkomna!
Skola & Jobb
Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Hästnyheter I en gästkrönika skriver kriminologen, författaren och föreläsaren Maria Dufva om hur hon möts av starka vädjanden från barn i skolor om...
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...