Var slänger man ...

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 3 383
Jag tror man kan ställa flaskan med olja bredvid tunnan när sopgubbarna kommer så tar dom med den i bilen!
Var bor du? Här går du inte "gubbarna" ur bilen, eftersom tunnan töms automatiskt... Tror inte ens de skulle se en flaska, och VARFÖR ens lägga ansvaret på andra?:confused:

Var bor du? Här går du inte "gubbarna" ur bilen, eftersom tunnan töms automatiskt... Tror inte ens de skulle se en flaska, och VARFÖR ens lägga ansvaret på andra?:confused:

Våra gubbar går ur bilen. Svärfar frågade på tippen så sa han att man skulle göra så så tog dom med det till sysav (eller vad det heter? :o)

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 566
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
681
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 283
Senast: Anna-Bella
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 244
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka