Bukefalos 28 år!

var tog det vägen ??

H

hippihopp

hejhej :laugh: !

har lite krångel här , det är nämligen så att jag är ny här på buke & hade lagt in ett inlägg lr tråd lr vad det nu heter :grin: men nu så har det försvunnit och jag hittar inte det igen :crazy: var kan det ha tagit vägen ??:confused:

Tack för svar :)
 
Sv: var tog det vägen ??

Det kanske blev borttaget? :idea: Annars om du kollar under din profil så ser du vilka inlägg du har skrivit:)
 
Sv: var tog det vägen ??

Det kanske blev borttaget? :idea: Annars om du kollar under din profil så ser du vilka inlägg du har skrivit:)


men hur kan det bara ha blivit borttaget ?? det var bara cirka två timmar sedan jag la in det :( & var skulle jag hitta dom isf ?? finns det där om man klickar där det står: välkommen, hippihopp. :confused:

tack iaf :)
 
Sv: var tog det vägen ??

Om man skriver inlägg som strider mot forumsreglerna så kan dessa komma att plockas bort.

Ett tips är att läsa forumsreglerna igen, där brukar man relativt lätt hitta anledningen till att ens inlägg försvann.
 
Sv: var tog det vägen ??

Ibland blir trådar borttagna för att de är lagda på fel forum också. Enklast är att PMa moderatorn på det forumet det gäller och fråga varför tråden försvann. Huvudmoderatorn står angiven i forumbeskrivningen överst och alla moderatorer finns angivna i en egen liten ruta längst ner.
 
Sv: var tog det vägen ??

hej igen :laugh:

& tack för era svar ! :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 467
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 495
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 351
Övr. Barn Jag blir tokig. Vi har sonen varannan vecka och ska ju då dela på kostnader som kläder, sport, cykel osv osv. Pappan skyller dock...
Svar
2
· Visningar
1 787
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp