Bukefalos 28 år!

Var träna och äta i Skellefteå? (Utbruten från Vad Görs? Del CVIII)

Philosophia

Trådstartare
Jag har ca. tre timmar i Skellefteå (ca. 15 och 18.30) att fördriva på fredag och jag funderar på om jag ska passa på att träna och sedan äta. Så var hittar jag ett bra gym och ett helt ok ställe att äta på? Helst inte för långt från flygbussen.
 
Någon snäll moderator får dock gärna ändra rubriken som jag nu ser blev helt missvisande. :)

Jag vet ju redan exakt vad jag ska göra, gymma och äta. Frågan är vilka ställen som kan tänkas passa för dessa ändamål. Gärna i närheten av en flygbusshållplats.
 
Granne med busstationen finns Friskis. Kanske vore lämpligt?
Vad vill du äta för typ av mat?

Friskis blir perfekt! Tack!

Jag vill äta något hyfsat snabbt. Jag tänker att jag har max en timme på mig efter träningen. Inte asiatiskt och inte hamburgare. Gärna italienskt, t.ex. pasta.
 
Friskis blir perfekt! Tack!

Jag vill äta något hyfsat snabbt. Jag tänker att jag har max en timme på mig efter träningen. Inte asiatiskt och inte hamburgare. Gärna italienskt, t.ex. pasta.
Jag äter inte pasta själv, men då borde typ vilken pizzeria som helst fungera? Det är väldigt nära centrum från bussen/Friskis så det finns fik med lite lättare rätter, typ espresso house, dom kanske har pasta?
 
I backen upp mot sjukhuset finns Pizzeria Picasso som har ett stort utbud av goda pastarätter.
Två kvarter ovanför järnvägen, så inte långt från busstationen/Friskis. :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 491
Senast: SiZo
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 652
Senast: Blyger
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 048
Senast: escodobe
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
743
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp