Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det har jag haft såna katter.,
Sov i brödfat, godisskålar, fruktskålar ..ja överallt!
Brödfaten kan ju vara atrevligt att få ha i fred.
Men jag konstaterade den gången att då skulle vi inte HA några brödfat. För det gick inte.
Jo, jag verkar ha fått en sån . Hon är så söt när hon kurar ihop sig i kristallskålen. Men vid brödfat/matbord etc går gränsen! Katthår i maten kan jag vara utan...
Han levde i frihet minst ett halvår innan han bestämde sig för att flytta in hos oss hösten 2006. Första månaderna ägnades åt att äta och sova. Framåt våren vaknade han till och var ute och sprang och slogs en del med byns andra katter. Efter kastrering håller han sig mest hemma. Han är lugn och social men vill inte bli upplyft. Hans högra bakben har varit brutet och läkt snett.
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...
Hundavel & Ras Jag gillar verkligen inte att så många hundraser (åtminstone de som inte också har prov) ska ha så tydlig könskaraktär. Jag tror att det...