Våran lilla fralla sjuk

Hm, nu är det jag som blir orolig! Monster har en vilopuls på 80-85 (tre mätningar) och jag är rätt säker på att det är bra mycket högre än han hade i höstas... :eek: (Tror ca 20 bpm mer.)

Men nej, jag är inte orolig på riktigt. Så strax över 80 på en cc-hane just ikväll i alla fall, högre än din hund men jag ser att flera andra skrivit också och det verkar som sagt variera en hel del. Hoppas han snart mår bättre! :)
 
Mina tre i högform ligger på en vilopuls nånstans mellan 25-30. Ibland när Frodo sover i min famn blir jag rädd att han är död, pulsen är så långsam...
 
Hm, nu är det jag som blir orolig! Monster har en vilopuls på 80-85 (tre mätningar) och jag är rätt säker på att det är bra mycket högre än han hade i höstas... :eek: (Tror ca 20 bpm mer.)

Men nej, jag är inte orolig på riktigt. Så strax över 80 på en cc-hane just ikväll i alla fall, högre än din hund men jag ser att flera andra skrivit också och det verkar som sagt variera en hel del. Hoppas han snart mår bättre! :)

Skulle inte alls oroa mig för det :)
 
Hm, nu är det jag som blir orolig! Monster har en vilopuls på 80-85 (tre mätningar) och jag är rätt säker på att det är bra mycket högre än han hade i höstas... :eek: (Tror ca 20 bpm mer.)

Men nej, jag är inte orolig på riktigt. Så strax över 80 på en cc-hane just ikväll i alla fall, högre än din hund men jag ser att flera andra skrivit också och det verkar som sagt variera en hel del. Hoppas han snart mår bättre! :)
Haha förlåt :D

Nä men bättre än högre än lägre. Din vovve ligger ju inom det normala!

Ja jag hoppas han med mår bättre snart!
Man blir ju så orolig för sina små liv :heart
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej kära buke! Flera år sedan jag skrev sist men nu behöver jag ventilera. Min underbara lilla dansksvenska gårdshundstik på 9 år blev...
Svar
11
· Visningar
2 377
Senast: NotlikeI
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 297
Senast: Ela
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 156
Senast: alazzi
·
Hästvård Jag har säkt bland trådarna men kan inte hitta någon som riktigt besvarar min fråga och mina funderingar... Jag vet att stons cykel inte...
Svar
16
· Visningar
2 860
Senast: Docka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Inredningstips kök

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp