Värde på hästtransport

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare __Stilett__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 069
S

__Stilett__

vad ligger denna transport i för värde, skulle va kul o veta;

Värmlandsvagnen, tillverkad år 2002.
Aldrig gått i trafik eller använd till häst!
Är omtypad som en 04;a men uttagen 2006.
Enkelaxlad. 2 hästars. Allt i nyskick som sagt.
Är endast använd ett par ggr till o kört några plywoodskivor i :D plus körd till besiktningen (besiktad U.A nu) Däcken är som nya. + ett reservdäck.

Ej till salu, men skulle va intressant o veta vad den ligger i för värde.
Har precis köpt den själv. Tror jag fick ett bra pris.
(personen som sålde släpet har ingen hästanknytning)

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Värde på hästtransport

tack för länken, jag har småkikat där under beg.marknaden.
men vet inte riktigt vad jag ska utgå efter. Jag antar att jag inte kan direkt klassa den som en beg. 02;a eftersom den inte är använd samt ej uttagen förräns detta år...
äsch jag vet inte. :-)

Sv: Värde på hästtransport

Ja, det är lite klurigt i ditt fall. Jag antar att den dag du ska sälja så tittar dom tyvärr på listan och tar ett standardpris på årsmodellen, eller ev året som den reggades.

Ungefär så gick det till nu när jag bytte in min VV för några veckor sedan mot en ny av annat märke - kikade i princip inte på själva transprorten utan kollade bara på golvet (nytt) och på VVs hemsida.:crazy:

Liknande trådar

Utrustning Sitter i lite transportfunderingar! Funderar och funderar så jag tror hjärnan kokar över snart! :o Drömmen är en boj,men den ekonomin...
Svar
1
· Visningar
1 829
Senast: Bellini
·
P
Utrustning ....ja det är frågan :crazy: Jag vet verkligen inte vilket släp jag ska välja! Har väl i nuläget 2 alternativ. Det verkar ganska...
Svar
3
· Visningar
1 748
Senast: piggis_83
·
S
Hästmänniskan Jag letade hästtransport till min nya häst runt dec.månad. Hittade ett släp jag ville ha som va helt i nyskick. Jag stressade inte...
Svar
9
· Visningar
1 700
Senast: __Stilett__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka