Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilka hobbies/intressen har du och vad betyder de för dig? Vad får du ut av att hålla på med det? Hur ser din omgivning på det?
![]()
Vilka hobbies/intressen har du och vad betyder de för dig? Vad får du ut av att hålla på med det? Hur ser din omgivning på det?
![]()
Djur är en livsstil för mig. Räcker inte med att ha husdjur hemma, utan jobbar med djur också. Utan djur mår jag inte bra, så enkelt är det. De ger mig ett lugn och välbefinnande i kropp och själ, ger mig sällskap och, de senaste åren, håller mig flytande.
Bakning är ett annat stort intresse. Inga svåra saker, men lite bröd och mjuka kakor och bullar tex. Och att safta och sylta. Har märkt att när jag mår bra bakar jag.
Visst är det underbart?Något där jag kan uppleva fullkomlig "flow" där jag blir ett med just nu och inte tänker på något annat.
Det är fantastiskt vilken positiv påverkan det kan ha på kropp och själ.Hästarna är endel av mej och jag blir rastlös, irriterad och orolig i själen när jag av olika skäl inte kan rida ordentligt.
Det är fantastiskt vilken positiv påverkan det kan ha på kropp och själ.![]()
Definitivt är det så.jag är rätt säker på att ett antal stresshormoner skulle ha en klart mätbar positiv förändring efter en enda simpel skogsmulletur.![]()
Hästarna har räddat livet på mej så dom är det sista jag gör mej av med.
![]()