Bukefalos 26 år!

Varför gör han så?

_moa_

Trådstartare
Nu har jag tagit hem min kisse katt. Innan bodde han i stallet där jag har mina pollar, men katterna där skötes inte bra så jag beslutade att försöka ha honom hemma. (har ej haft honom hemma pga hunden men det har gått bra än så länge).
Problemet är att han mjauar hela tiden. Tror ni att det är för att han saknar stallet eller varför kan han göra det?

Tycker så synd om honom, men vill ej ha kvar honom i stallet!

Snälla svara så jag får lite tips!

A

adore

han kanske inte riktigt förstår vart han hamnat eftersom det är "liiite" annorlunda att bo i ett hus än i stallet.
men om han i övrigt verkar att må bra så är det säkert ingen fara. den är väl lite stressad och saknar sina kompisar...
så länge den äter osv borde du inte behöva oroa dej.
det kan även vara bra att begränsa hans yta att gå på så han slipper att vara förvirrad.

Liknande trådar

Katthälsa Min 16 åriga katt fick konstaterad Hypertyreos sommaren 2019 då han åt av sin päls på magen rejält och var stressad varför vi sökte...
Svar
2
· Visningar
224
  • Artikel
Radannons Hej! Jag skulle vilja ha tips på ställen i Stockholmsområdet där man kan boka privatlektioner åt min dotter som inte ridit så länge men...
Svar
0
· Visningar
194
Hundträning Min mamma gick plötsligt bort i söndags och jag har därför hennes 4-åriga mittelspitz hos mig just nu. Han har i princip aldrig lämnats...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
15 281
Katthälsa Försöker här eftersom jag bara får idiotsvar på FB som inte alls svarar på min fråga. Det här med att banta katt... Min ena katt har...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
10 153

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Uppdateringstråd 26

Hästrelaterat

• Fölvakargänget