Bukefalos 28 år!

Varför gör katter så?

Sv: Varför gör katter så?

Jag "kapar" tråden lite och undrar varför vissa katter får för sig att "det matte kan äta kan jag äta". T.ex. så blir min katt helgalen om jag plockar fram något eget som jag tänkt få i mig, han ger sig inte förrän han får smaka. Nu har det slunkit ner både det ena och det andra, jordgubbsyoghurt, nyponsoppa, ostbågar, chips, choklad.. ja allt! Bara en pyttemängd såklart. Men varför gör katter så? Det är inte bara min katt har jag fått erfara, även om mitt katt verkar vara den mest envisa av de jag stött på :p
 
Sv: Varför gör katter så?

vet ej men jag har haft en katt som käkade popcorn o drack saft. Jag var singel på den tiden och det var vårat mys.:D

konstiga varelser..
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 961
Senast: Sel
·
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
911
Senast: Nepenthe
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 245
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 301
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp