Varför...

Mim

Trådstartare
.... verkar vissa tycka att löss är skämmigt? :confused:

Dotterns bästa kompis mamma ringde på skolavslutningen och berättade att dom precis behandlat henne för löss så vi kollade oss men hittade inget, dagen efter träffades vi allihop och kollade igen och visst hade dottern lusägg i håret, inga löss, bara ägg men efter behandling så är dom båda nu helt lusfria! :)

Hon drog genast iväg sms till sina vänner och fick tack för infon tillbaka, två av sex hade löss och skulle kolla av sin vänkrets.

Pratade med pappan till en av dotterns vänner och då fick jag höra att dom hade löss för tre veckor sen....!:meh:
Men det har dottern inte hört ngt om, trots att dom åker buss tillsammans och sitter tillsammans i klassen.
Vi skickade ju genast ut meddelande till de vi umgås med och trodde att "det var så man gjorde"?:confused:

Hur gjorde ni när ni drabbades, hur tror ni att ni kommer göra om ni drabbas och hur förväntar ni er att era vänner ska göra?
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 128
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Har med stort intresse läst igenom ca de 10 första sidorna på tråden om Särbegåvning, vilket gjorde att några frågor dök upp. Ska läsa...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: Gry
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 305
Senast: alazzi
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 578
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp