Lokkur
Trådstartare
Hej! Såg nyss att min hund på 1 år åt antingen sin egen avföring eller kattavföring, kan inte riktigt se skillnaden.
Varför gör dom detta?
Har hört att dom gör de när de kan fattas något i maten(?)
Har precis börjat byta till light mat. blandar fortfarnade ut de.
Men har inte riktigt sett honom göra detta föräns nu, har sett ibland att han kan gå och små tugga i trädgården de senaste men nu såg ja vad de va. Han har aldrig gjort de här förut. Han har alltid ätit hästavföräing. Men de säger dom ju att alla hundar gör?
Men ja tycker de är fruktansvärt äckligt så behöver hjälp NU!
Ska jag byta tillbaka till den andra maten ialf? (Han är lite överviktig, plus kastrerad)
Har även hört att man kan ge dom ananas för då rör dom tydligen inte sin egen avföring. Men om de är kattavföring vad gör man då??
Varför gör dom detta?
Har hört att dom gör de när de kan fattas något i maten(?)
Har precis börjat byta till light mat. blandar fortfarnade ut de.
Men har inte riktigt sett honom göra detta föräns nu, har sett ibland att han kan gå och små tugga i trädgården de senaste men nu såg ja vad de va. Han har aldrig gjort de här förut. Han har alltid ätit hästavföräing. Men de säger dom ju att alla hundar gör?
Men ja tycker de är fruktansvärt äckligt så behöver hjälp NU!
Ska jag byta tillbaka till den andra maten ialf? (Han är lite överviktig, plus kastrerad)
Har även hört att man kan ge dom ananas för då rör dom tydligen inte sin egen avföring. Men om de är kattavföring vad gör man då??