Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det skulle man ju göra hela tiden egt. Då finns ju inget som "stör".
Måste skaffa mig utrustningen bara för att prova.Skämt åtsido. Men ff så är de flesta padar utan tunnel. Mattes och Börjes har tunnel, alla andra har faktiskt varit utan tunnel av dem jag träffat på. Nu kan man ju fixa en själv, låna farsans rakapparat
. Men det är ändå så att väldigt många rider utan tunnel på paden, och de flesta av dem har det för att det är inne/snyggt. Det är den typen jag är ute efter. Och jag har fått lite mer att fundera på nu.
Btw, jag snackar endast om Mattes med kanal i mina inlägg. Skulle aldrig våga lägga något annat (av det jag sett i nuläget) på hästens rygg.
Varför inte "vanlig" pad? Fungerar fårskinnspadden bättre på något sätt?
OBS! Jag IFRÅGASÄTTER inte användandet - utan frågar för att jag verkligen undrar.
Tar upp en något gammal tråd och blir väl dumförklarad på kuppenJag har en pad från mattes nu under nya sadeln då hästen bygger muskler och sadeln är något för vid. Har inte haft något schabrak under än så länge- bara för att banden som är på schabraken inte räcker över paden och bort till sadelgjordsstropparna.
HUR får ni till det? Eller ligger schabraket där det ska ändå? Har inte prövat än...sadeln ligger ju still där den ska så då borde schabraket också stanna på plats. Kanske...?? (Kommer väl skratta åt mig själv snart när jag fått något svar.)