Varför fungerar inte USB-enheten?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare majabergman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 134
M

majabergman

Jag blir toookig! Har nu suttit här ett bra tag och försökt lägga över bilderna som vi tog idag. Vet väl hur man lägger över bilder och så, men det funkar ju inte.

När jag stoppar in usb sladden i kameran och knäpper på den kommer det upp en skylt där det står;
"En av de USB-enheterna som är anslutna till datorn känns inte igen och fungerar felaktigt".
Så är det nåt "Klicka här för att få hjälp blabla..."
Klickar där och så kommer det upp en ruta där det står som rekomendation;
"Försök ansluta enheten igen. Ersätt enheten om den fortfarande inte kan kännas igen".

Men nu har jag gjort det säkert 15 gånger om och om igen, både på ena och den andra datorn.

Men VARFÖR funkar det inte?? :confused:

Sv: Varför fungerar inte USB-enheten?

Den kanske - tadaa - fungerar felaktigt..? Dvs är trasig. Eftersom det inte fungerar på någon av datorerna är det förmodligen något som är trasigt. Antingen kabeln eller kameran. Eller möjligen minneskortet i kameran. Har du ett annat minneskort, prova att stoppa in det och se om det fungerar. Byt ut kabeln mot en ny, och fungerar det ändå inte är det förmodligen kameran som blivit trasig...

Liknande trådar

IT & mobiler Okej, nu får jag snart psykbryt på det här! Hoppas att det finns någon datorkunnig person där ute.. För några veckor sedan började...
Svar
3
· Visningar
1 059
Senast: lillkillen
·
IT & mobiler Min dator dog i februari och sedan dess har den vägrat starta. I går äntligen fick jag den "lagad" av en snäll kille och det som var fel...
Svar
8
· Visningar
1 758
Senast: Araminta
·
H
IT & mobiler hur gör jag om jag vill överföra bilderna från min digitalkamera till en ny dator? För jag har försökt att bara stoppa i usb-sladden i...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: astronaut
·
IT & mobiler hemmafixaren är igång igen. mammas dator är lite muppig och jag behöver nog hjälp för att få ordning på den. 1) hur ser man vilken...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka