Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Personligen känns det helt naturligt att hunden är med sin flock 24/7. Och att de uppskattar den biten av själva resandet, att de får vara med sina människor och även såklart utforska nya ställen.Som rubriken, varför ska hundar med på utlandssemester världen över?
Tycker det blir vanligare och vanligare att hundar ska med på exakt allt.
Uppskattar verkligen hundar det så mycket.
Så länge man anpassar resandet någorlunda och ser till hundens behov så tror jag absolut att hundar i normalfallet uppskattar att få följa med sina människor på diverse resor och utflykter - ja.Som rubriken, varför ska hundar med på utlandssemester världen över?
Min kille hänger med eftersom...Som rubriken, varför ska hundar med på utlandssemester världen över?
Mina hundar vill vara med mig och tycker det är superkul att vara iväg och upptäcka nya plaster.Som rubriken, varför ska hundar med på utlandssemester världen över?
Tycker det är ganska så självklart, hundarna är ju familj och resan blir roligare med dom med. Och hundar gillar när dom får vara med sin familj. Och givetvis får man anpassa resa och semester utefter vad hunden fungerar med. Sen finns ju såklart undantag med hundar som faktiskt blir stressade av resor och förändringar och inte alls gillar det.Som rubriken, varför ska hundar med på utlandssemester världen över?
Det beror väl en del på vad man gör? När vi åker till fjällen för att vandra uppskattar han enormt mycket att följa med, mycket ute och röra på sig, fika/äta ihop osv. När vi åkte till fjällen för att åka skoter fick han istället vara hemma med något av våra barn. Den turen hade han inte uppskattat. Vi ska även till Strömstad över helgen, då blir han hemma med sonen eftersom vår plan är att bara ta det lugnt och äta gott.Som rubriken, varför ska hundar med på utlandssemester världen över?
ja, det flesta normalt funtade hundar tycker om det. Varför skulle en hund inte uppskatta att göra saker med sin flock?Som rubriken, varför ska hundar med på utlandssemester världen över?