Varför tackar ni inte?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare modig tabac
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 84
  • Visningar Visningar 5 448
Sv: Varför tackar ni inte?

Jag brukar visa att jag är tacksam när bilister visar hänsyn, men egentligen borde det vara en självklarthet att de gör det.

Tackar även de som inte saktar ner, så kanske de tänker lite nästa gång:P

varför tackar ni inte? Ja har du sett mig så borde du ju veta att jag alltid tackar de som visar mig hänsyn:smirk:. Är nog ganska farligt att dra alla över en kam eller är det bara du som tackar?? Konstigt formulerad fråga.

Jag brukar alltid vinka till de som åker förbi. Men jag kan säga att det är fler som bara ser skit sura ut och inte vinkar tillbaka än vad det är folk som vinkar tillbaka. Men jag hälsar glatt varje gång endå, då mår jag bra i alla fall ;)

Liknande trådar

Mat I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 955
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 294
Senast: Nota
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
953
Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första... 2
Svar
20
· Visningar
2 710
Senast: Brynja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?