Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu var min lilla skrutt alldeles dyngsur så jag får kolla om det går att rycka honom till helgen
Jag behöver ingen gåva- men ett foto på hästen på fb sen hade varit kul
Från mig får du inget tagel om du inte postar bilder här alla har inte fb och blir lika ledsen varje gång ni kommenterar bilder/videoklipp på fb i denna tråd det kan ni väl kommentera på fb eller vad har man annars det till?
Skicka pm med adress så kommer det lite svans åt dig
Jag har inget behov av fb och jag erkänner att det är träligt när ni skriver kommentarer i tråden om saker på fb eftersom jag antog att det kan ni lika gärna göra där? Fast trots det så är det inget som triggar mig att skaffa fb.
Hihi, håller med..och jag VÄGRADE fb jättelänge..men nu är det rätt kul och jag har koll på mina vänner fast jag inte träffat dem..Lite skojjigt är det..Men det är ett träsk man gärna fastnar i lite smått
Det är så mkt lättare att ladda upp foto direkt från mobilen till FB. Ska det in här så måste jag först ladda upp det på photobucket och sen länka hit.
Därför så är iaf jag lite lat ibland och hänvisar till FB.
Hur många är det som inte är med i bukevårmammegruppen på FB?
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...