Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi hade bröllopet hemma i trädgården. Med lite annorlunda upplägg.
Alla var bjudna till 14.00 och då hade vi dukat upp lättare buffémat, vigseln var vid 16. Därefter åt vi tårta och senare på kvällen hade vi grillparty! Precis så avslappnat som vi ville ha det!
*kl*
kl 20.00 när solsidan började så vaknade hanMen fick se sista kvarten iaf!
Bröllopsdagen var nog den roligaste dagen i mitt liv men att planera bröllopet var ännu roligare Hade det funnits marknad för att jobba som "weddingplaner" i Sverige hade jag skolat om mig direkt.
Du får kolla hela avsnitten på tv 4 play!
Bilden jag har i stallet? Menar du när man ser hästarna ovanifrån? Vi bodde i ett kontor som ligger ovanpå sadelkammaren osv, där finns ett fönster så att man kan se ner i stallet.![]()
Usch vad obehagligt...Fick ett sms fån ett anonymt telefonnummer tidigare i helgen. När jag gjorde en googelsökning så visar det sig att det e en kille som terroriserar tjejer i Sthlm. Tydligen så brukar han få telefon numren via blocket… Frågan e bara hur fn han fick ta i mitt mobilnummer. Har vi en blocket annons så använder vi alltid ett oreggat kontantkort.