Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag kommer ALDRIG byta jobb. Har världens roligaste jobb. Ska jobba imorgon. Längtar!! Och i september åker jag till Mallis på kurs tor-tis![]()
Åhh, Hasseludden är underbart.Har varit där på kurs två gånger. Frisörkurser är alltid något speciellt. Har varit på Stenugnsbaden eller vad det heter, London ett par gånger, Köpenhamn, o.s.v. Det är alltid lite party när det handlar om frisörer...
Min liggdel ligger med en gammal fleecefilt över sig så den blir nog inte dammig den heller.. Fick lite nostalgi när jag plockade ihop babyskyddet med nyföddinsatsen när jag hade tvättat det...
Jag har verkligen "ångest" över att jag inte är nöjd med min dyra vagnVarför kan den inte få plats i bilen
Köper jag en annan vagn som får plats i bilen komer ju denna bli överflödig och då är det ju VÄLDGIT sura pengar...
Känner du för att betala dyra pengar så kan man åka på många och långa resor för kurser, hade en klasskamrat som var till italien i våras. Jag har som längst varit till hasseludden![]()