Michellan95
Trådstartare
Sv: Vårmammor 2010 del 13 
Jag är tvärtom, rädd för kolgrillen för att den ska säga "poff" i ett stort eldmoln
Jag är tvärtom, rädd för kolgrillen för att den ska säga "poff" i ett stort eldmoln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad "skönt" att höra att det är fler barn som är svåra att lägga vid denna ålder, eller skönt och skönt, men du förstår vad jag menarTänker precis som du där tror jag, att vi fortsätter lägga ner honom och när det inte fungerar så tar vi upp igen och fortsätter med rutinen varje dag. Har provat att sitta hos honom och sådär också och sjunga lite, men nej det blir nästan ännu värre. Precis som om man provocerar honom med att sitta bredvid honom utan att ta upp honom eller något.
Men lite mysigt är det ändå när han sitter upp när jag kommer in igen och sträcker upp armarna efter mig, då känner jag mig lite viktig och speciell![]()
Jag förstår preciiiis hur du menar, jag vill ju också gärna ha lite medhåll när något händerDet är en jobbig period, men den går över. Och det är skönt att fler varit med om det.
Håller med dig om att ibland är det lite bra för ens ego att barnet vill upp till en.![]()
Åhh, hur gör man när man eldar i tunnan? Skulle behöva elda massor med grenar och gräs och halm och annat skit....
(Säger hon som gladerligen slänger på en svätt bensin i eldningstunnan när blöjorna inte riktigt vill brinna, där kan man snacka explosion)
Jag vill också ha en sandlåda vart hittade du din? Här hemma har Milton även viskat att han vill ha en lekstugaJag hoppas på att hitta någon som inte är allt för dyr.