Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej speciellt inte med tillbehör. Fast om man tänker på det andra sättet, inte får man en extrautrustad Boj, Ume, eller kanske Henra, Kylinge från 2001+ för 35 pix
Så billigare än de andra är dom iaf.
Tycker du 35 verkar för dyrt?
Kör som jag hade ägg i transporten så det beror definitivt inte på det!!
Men så är din häst kanske lite mindre än min och inte lika känslig heller....
Ja men så ska den vara på avbetalning, och finnas inte allt för långt bort från mig.. Och då är det inte så många att välja på. Valde mellan en Kylinge för 29.000, från 92. Men den var för tung och golvet såg illa ut.. För gammal var den också enl. mig.
Nej det får bli en VV, "tyvärr". Jag tycker inte det var dyrt med 35, ska dock fråga om man kan pruta ner det lite, kan inte skadaJag är ingen VV hatare. Min budget låg på 30 eg, höjde till 35.
Behöver släp typ nu.
Nej, jag tycker inte heller om Värmlandvagnen. Den ligger inte alls lika stadigt bakom bilen som andra släp jag dragit (både enkelaxlat och boggie, nya och äldre vagnar). Den är mörk, ventilationen är kass och den är skramlig.
Ni som har gröna VV, hur gör ni när dom har blivit solblekta? Läste något om att olja in dem, vad för olja ska man då använda?
Kan ju måla, men frågan är om det håller (erfarenhet av att det inte håller så bra med vanlig färg på plyfa)