Varning bukare!

Sv: Varning bukare!

men finns företaget ännu då? eftersom deras sida finns inte mer?
 
Sv: Varning bukare!

gissa vem som fick faktura idag!
de bryr sig inte om personnr, de fakturerar på IP-numret. Jobbigt om det går in en person o skriver annat personnr då eftersom den som äger IPnumret blir ansvarig.
 
Sv: Varning bukare!

gissa vem som fick faktura idag!
de bryr sig inte om personnr, de fakturerar på IP-numret. Jobbigt om det går in en person o skriver annat personnr då eftersom den som äger IPnumret blir ansvarig.

Men en dator kan ju inte få en betalningsanmärkning :D
 
Sv: Varning bukare!

Bara att inse, lamna aldrig ut nagra som helst personliga detaljer i internetsammanhang. Haller med alla andra bestrid! Ett sant lurandrejarforetag fortjanar verkligen inte dina pengar!

som sagt, de skiter i personnummer, de fakturerar på ipadressen.
 
Sv: Varning bukare!

Men usch, då får jag väl vänta på min faktura då :mad:

Berätta hur du kommer bestrida fakturan, så har jag lite draghjälp :bump:
 
Sv: Varning bukare!

Jag tycker det låter som det dom gør ær kriminelt, och då ska man væl anmæla til polisen eller ær jag fel ute.
 
Sv: Varning bukare!

En isp ger inte ut namn på ip-adresser om det inte gäller kriminell verksamhet och det krävs väl ren polisiär karaktär på förfrågan för att isp ska lämna ut sånt, så det skulle jag också vilja veta hur det gått till?
 
Sv: Varning bukare!

*knapplån* allmänt svar inte riktat till någon speciell.

vad jag vet förra rundan med detta testet/företaget, så var det genom personnummer man gick för betalning. uppgifter om vem som äger diverse ip-nummer har de inte har tillgång till. och för övrigt, kan folk lära sig att inte lämna ut uppgifter om sig själv till olika sidor på internet, och för det tredje, förra rundan stog det ingen information alls om betalning på sidan, så då förstår jag att folk känner sig lurade, men nu verkar det stå klart och tydligt på mer än ett ställe, så..
 
Sv: Varning bukare!

Kan någon moderator förklara för mig VARFÖR min tråd ligger under Bukefalos-hjälp?

Den handlar om bedragare som skickar ut fakturor, inte "sådant som har med Bukefalos.com att göra"...
 
Sv: Varning bukare!

Så moderatorer har förlorat förmågan att läsa ett helt inlägg?

Tack för upplysningen...
 
Sv: Varning bukare!

Har du provat att ta kontakt med annonsansvariga? GOOGLE och be DEM att kolla över sina annonsörer.

Google erbjuder alltså bukefalos ett helt reklamkoncept, med reklam från alla sina annonsörer. Hur ska då Gunnar kunna ställas ansvarig för att Google inte har koll på sina annonser.

Du skickar ut en varning till bukare och ja, då är väl bukealoshjälp bästa forumet, för det ska nå ut till ALLA bukare. Men du kanske bara vill varna dina bästisar, eller???

Mvh

IngelaH
moderator för BUKEFALOS och inte Google.
 
Senast ändrad:
Sv: Varning bukare!

Så moderatorer har förlorat förmågan att läsa ett helt inlägg?

Tack för upplysningen...


Men snälla nån, tagga ner :cool: om det handlar om Bukefalos så ska det ju ligga här där alla kan diskutera allt som rör Buke, svårare är det ju liksom inte.

Annonsforumet ingår i Buke även om det finns utomstående aktörer.
 
Sv: Varning bukare!

Jag hade pm:at Gunnar och uppmärksammat honom på annonsen, han kan då spärra just den annonsen.
 
Sv: Varning bukare!

Jag gick med på detta test...

Dock sket jag i att betala fakturan och det har fortfarande inte hänt nåt:grin:

(7mån sen)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp