Varning för sjuka hundar!

Man kan bli galen för mindre. Cyniska människan i högform!
Men hur 17 kommer man åt problemet, förutom att som vanligt propagera för att man planerar sitt hundköp och är noggrann vid valet av valp och uppfödare?
 
Det är ett problem och lösningen vet jag inte. Är rädd att just det här kommer medföra fler och nya sjukdomar på hundar här i Sverige bland annat.
 
jäkligt synd om valparna men nästan rätt åt de dumma männikskorna. hoppas verkligen inte att de smittar ner någon annan! men de flesta vaccinerar väl sina valpar mot parvo?
 
Jo de flesta gör ju det men man vet ju aldrig vad insmugglade hundar för med sig.

Det är ju synd om de drabbade hundarna :(
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 769
Senast: Guldaskig
·
Övr. Hund Men hur tänkte man här? Jag tycker inte att det är schysst att annonsera ut en 13 år gammal hund! Men jag kanske tänker fel...
33 34 35
Svar
694
· Visningar
51 024
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 310
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
14 920
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp