Bukefalos 28 år!

Varning! regntäcke ffårn odal! (event)

Vår häst var oxå blöt vid sidan av magen...förstår itne riktigt hur det går till men men...vi fick itne lämna tillbaka täcket men det ska skickas ner till tillverkaren som antagligen impregnerar om det. kommer defenetift aldrig köpa ett event mer!
 
Jag är nöjd med alla täcken jag har köpt från Event, utom det här då ;).

Var på granngården idag, hann inte säga mer än regntäcke så frågade hon om det inte höll tätt...:D Tydligen hade det varit fel på de flesta täckena ur detta sortimentet (hade grossisten sagt iaf) dessutom hade det varit Många som klagat. Imorgon ska täcket tvättas och sen lämnas jag bara in det...och plockar med mig andra täcken för priset jag gett :d (vilken tur att jag kom på att vina behöver ett nyt termotäcke! :idea: :angel:).
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 068
Senast: Juli0a
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 655
Senast: Calmiche
·
Utrustning För ett par tre år sedan köpte jag ett regntäcke till en av min av hästar då hennes hade börjat läcka. När jag efter en tid skulle testa...
Svar
10
· Visningar
914
Utrustning Vilket täcke av Horsewares Rambo och Rhino tycker ni håller vattentätt bäst? Jag har ett haft Rambo Original LIte (med v-knäppning) som...
Svar
10
· Visningar
1 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Tråden för spår
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp