Varsell overall

cowgirl81

Trådstartare
varför är det så svårt och få tag i såna, grabben på 13 år önska en i julklapp, men letat förgäves. finns ju knappt vanliga i stl 170 eller xxs. Använder inte ungdomar overall längre.

Har sett på Hööks, och tror att det finns ridoveraller från fler hästbutiker med varseltyg, kan kanske vara värt att kolla på?

170 likställs väl med XS eller till och med S på damsidan. Kollar man på storlekstabeller är måtten ungefär desamma iallafall. Jag är 161 lång och har kläder i allt från 164 - 170 - XS - S - M som passar, det står ju oftast inte och faller med några cm utan man har lite att spela på.
Jag tror XS skulle passa, är den lite för stor gör det väl inget? Och är den alldeles för stor får man väl skicka/lämna tillbaka.

Liknande trådar

Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 018
Senast: SaraXX
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 139
Senast: tomte
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 938
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 246
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Hönstråden II
  • Somna in hemma