• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare _otursbarn_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 990
O

_otursbarn_

lägger ni ut era bilder på internet??? :confused: vill ju åxå det ju.. på lunar (kollage harja redan fyllt allt ja får använda ju.. :( )

Spray! Det är bäst ju!
Fast det är svårt att komma fram till där man laddar upp bilderna, lite knepigt. :crazy: Men annars är det hyberbra.
Gå in på spray.se (det vore kanske bra om du blev medlem också :p) och sen trycker du på "Webbverkstad" sen "Tripod" sen "Online-verktyg" (i fliken till vänster) sen trycker du dig vidare till WebFTP och sen trycker du på knappen "Öppna webFTP nu" och så är det bara att ladda upp bilderna. Skitbra :D

starphoto nu, funkar bra. hade på spray innan men det var för jobbigt.

Jag har mina bilder på det hemsideutrymme jag har fått av Telia.

Har mina bilder bland annat på telia utrymmen men i huvudsak på de webbhotell jag har.
Som test på www.webphotoforum.com för att se om det var snabbt och enkelt att lägga upp och att det gick att länka till. man får lägga in 30 bilder gratis.

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 263
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
372
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Vad är smartaste sättet att kunna spara ett sms? Långtidslagringen sedan ska vara i datorn, inte på telefonen. Och jag vill gärna...
Svar
15
· Visningar
679
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler När man går in i albumen så visas en rörlig bakgrund med bildspel på alla bilder i albumet. Detta är väldigt störande. 🧠 Nån som vet...
Svar
3
· Visningar
139
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31