Vårt badrum (uppdatering & bilder)

Lite nya handdukar på plats!

DD2E9C9B-D1E3-4292-A0D2-C781A399C338.jpeg
 
Ja, inget fel på golvet alls! Det är nog mest att det är lite av en mismatch med resten av lyan :D Men, ser helt okej ut ändå!
Blev ju ca tusen gånger fräschare med de vita fogarna så tycker det sticker ut mindre nu, och grått och rosa går väldigt fint ihop. Är väl ofta så att badrummet inte helt matchar resten av lägenheten så tror inte andra kommer reagera på det, men förstår att det kan vara ett störningsmoment för er om ni verkligen föredrar andra färgskalor :)
 
Aldrig sett en så låg placering av ventilation förut. Men de kanske tänkte att det motverkar bajslukt bättre? 💩 :laugh:

Skulle gissa det! :D Har en i taket ovanför toaletten också O_o 😅 Ändå helt värdelös ventilation där inne. Har haft stängt eftersom färgen inte är så bra att andas in, och ställt in fläkt. Öppnar man dörren ett dygn senare är det fortfarande absolut ingen skillnad :grin:
 
Fint renoverat! Tycker ni gör helt rätt. Det enda som ger mig mer ångest vid husköp än ett fult badrum är ett nyrenoverat som är trååååkigt!! kan inte med att slänga ut ett nytt badrum men vill heller inte leva med ett som ser ut som ett kalt duschrum.
 
Tror de flesta byggvaruhus, Rusta m fl säljer liknande fast jag tror det är vanligare att man har det på balkonger än i badrum. Det blir rätt äckligt under när det legat ett tag, men det är ju lätt att ta upp igen om man vill städa.

Var just det fina mönstret jag tänkte på. Har sett såna golv men då endast enfärgade.
 

Liknande trådar

Hemmet Hej. Håller för fullt på och planerar för renovering av mitt badrum i min bostadsrätt och är i valet och kvalet om jag ska lägga in...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 684
Senast: Stekspaden
·
Hemmet Vi tycker inte om kakel och klinker i vårt badrum, men det är inget fel på det egentligen förutom utseendet. När vi flyttade in hade vi...
5 6 7
Svar
137
· Visningar
10 592
Senast: Daff
·
Hemmet Vi ska eventuellt göra om badrummet framöver och jag behöver inspírerande bilder av fina badrum. Vårt badrum är inte stort, ca...
Svar
14
· Visningar
10 830
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp