Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Har aldrig sysslat med distans, men har införskaffat mig en 5 årig liten arabkille & det vore väldigt roligt att prova på distans. Det verkar så roligt! Eftersom jag är helt grön på ämnet så får ni ursäkta mina smådumma frågor, men finns det ngn slags distansklubb? Och någon som vet vart man kan få information om distans i närheten kring göteborgsområdet? Vore kul med en prova på, men vart hittar man dom?? Mvh. Sandra
Hej!
Vad roligt att du är intresserad av att prova distansritt!
För att komma igång kontaktar du enklast närmaste distriktsgrenledare för distansen. Lista finns på ridsportförbundets sida: http://www2.ridsport.se/t2_5.aspx?p=102123
De kan hjälpa dig med kontakter till en klubb i din närhet. (Du kan vara medlem i vilken ansluten klubb som helst, men roligare är det ju såklart om det finns distansryttare där!)
På ridsportförbundets hemsida är det bra att beställa distansens TR och läsa igenom.
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...